Az Állatkertek és a Botanikus kertek régóta a természet és a csodák birodalmába kalauzolják a látogatókat. Azonban most új, izgalmas lehetőségek nyílnak meg: a helyalapú mobil alkalmazás és az ARUBA navigáció ereje révén a látogatói élmények teljesen új dimenziókat öltenek. Az Új Korszak Bevezetése Gondoljunk csak arra, hogy milyen lehetőségeket rejt magában egy helyalapú mobilBŐVEBBEN
Az üzleti világban a verseny mindig is kiélezett volt. Az üzleteknek, főként az outlet központoknak, olyan stratégiákat kell keresniük, amelyek segítenek kitűnni a tömegből és hatékonyan elérni a potenciális vásárlókat. A helyalapú marketing, amely a mobiltechnológia és a helymeghatározás összehangolásán alapul, egyre népszerűbbé válik, mivel lehetőséget kínál az üzleteknek arra, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjenek aBŐVEBBEN
Az elmúlt évek eseményei jelentős kihívás elé állították az egészségügyi alapellátást is. A COVID-19 pandémia kezelésével kapcsolatos teendők, az intézményesült, jogszabályi alapokon felépülő praxisközösségi struktúra kialakulása, a telemedicinális szolgáltatások térnyerése, a kollegiális vezetői hálózat felállítása mind olyan folyamatok voltak az elmúlt három esztendő viszonylatában, melyekhez hasonló mértékű változásokra talán a praxisprivatizációs folyamatok rendszerváltozást követő időszakábanBŐVEBBEN
A helyalapú marketing működhet kültérben a globális műholdas navigációs rendszerek jelérzékelésével vagy akár Beacon alapon (létezik IP67-es Beacon eszköz, amely por és vízálló és ugyanazt tudja, mint a beltérre szánt társai). A Semmelweis egyetem Családorvosi tanszéke élőben rendezte meg nagy múltra visszatekintő rendezvényét, az Oktató Családorvosok XXIV. Továbbképző Konferenciáját 2023. április 21-23. között Siófokon aBŐVEBBEN
A GDPR (General Data Protection Regulation, magyarul Általános Adatvédelmi Rendelet) 2016. május 25-e óta hatályban van. 2018 május 25-étől vált kikényszeríthetően alkalmazandóvá és azóta is az egyik legfontosabb (akár horrorisztikusan magas büntetési tételekkel operáló) IT kihívás, amit érdemes alaposan körbejárni. A GDPR nem ad technológiai megoldásokat, irányelveket az általa definiált elvárások teljesítésére, ellenben hangsúlyos artikulációjaBŐVEBBEN
A „munkáltatói márka” (aka "employer branding") kifejezés évek óta, sőt évtizedek óta létezik. Kora ellenére a munkáltatói márka(építés) továbbra is meghatározó a piacon, és megkérdőjelezhetetlen stratégiai eleme a munkaadók legjobb tehetségekért folytatott versenyének. A munkáltatói márka alatt értelmezhető folyamatok, feladatok arra irányulnak, hogy a vállalaton belüli munkatársakban, illetve a meghirdetett állásokra jelentkezőkben milyen benyomást keltünk,BŐVEBBEN